Monday, May 16, 2011

happy cikgu-day!

hurm, sok hari cikgu, kan? kan? teringat plak zaman skola dulu2. huhu! nk diikutkan, aku mula skola neh time umo 5 tahun kot. kalo xsilap aku larh (mude en? mude en?) hahax. tp tyme tuh, xtau wat pe pon kat skola tuh, just g skola pg2, then balik tyme tghari. hahax! then, g skola rendah yg sgt besh. dan kemudian ke sekolah menengah yg lebih hangat drpd biasa! haha! dr situ larh aku mule knl erti skola neh, skola larh tmpt dikatakan mmbntuk manusia jd orang bukan beruang. hahax!
 
oh yarh, aku igt lagi satu kejadian yang paling aku xleyh lupe smpai skang. (flashback plak da!) hahax! ad satu hari tuh, tyme aku darjah 4 xsilap aku, klas aku mmg klas yg paling bising especially kalo xde cgu, da larh klas aku tuh dkt ngn office skola, so, pe lagi, kalo da bising2 tuh, ad je larh cgu kanan akan turun, so sume dak2 akan nek cuak dibuatnya! mane xcuak, takot kena rotan! hikhik~

tapi hari tuh, len lak jadi nye. wpn bising spt biasa, xde lak dak2 yg kena rotan. cgu kanan tuh just nasihat ktorg je. "kamu, kalo asek2 bising mcm neh, bygkan pe akn jd 10 thn akan dtg? beruang atau orang?" huhu. lebih kurang mcm tuh larh nasihat beliau kat ktorg. hahax!
 
skang neh, dah lebh 10 tahun berlalu dr kjdian hari tuh.. dan kini aku sedang menuntu kat USM (uni no1 M'sia tuh!) hahax! hurmm, kirenye aku dah jadi orang larh neh ye? (bangga sekejap) hahax!

hurm, sblm aku berundur, neh ada larh gambo ttg sekolah aku dulu2, sikit je, xbnyk.. ekekeke~



yang neh badge skola rendah aku, dr tahun 1 smpi larh tahun 6.
ehe~
yang neh plak, kelas aku tyme aku tahun 4 (gf)
bangunan lama kat skola tuh.. huhu~
yang neh, badge skola aku dr f1 smpi f6..
ekeke~
yang neh plak, bangunan utama kat skolah menengah aku..
banyak kenangan aku kat skola neh..
hehehe~


haa, macam tuh larh serba sedikit.. kang cite pepanjang korang borink lak kan.. hahah!~


till then,
dada~

2 comments:

Dosh Saleem said...

tringat zaman2 skolah dlu.haha.btw nice blog bro!

azam azaris said...

thanks! :)