Saturday, April 9, 2011

sunyi..

hmm..bagaimana harus aku mulakan entry kali neh? huhu..
lbh kurang sebulan lebih aku xupdate blog aku neh..
nk kata sibuk, mungkin jugak.. nk kata xsibuk pon boleyh jugak..huhu~
hari ini, secara rasminya,
bermula la minggu ulangkaji untuk sem 2..
minggu untuk mempersiapkan diri sebelum menghadapi final..
tp most of my friends bergegas balik kg.. rindu family katanya!~
hahax!~
hmmmm, bile dorang semua balik, sunyi pulak kawasan uni neh..huhu~
hati neh jgn cakap la! da memang lama da sunyi! wakakaka!~
sok tiba la giliran aku nk balik ke teratak dimana aku dibesarkan..hikhik~
hmmm,,
xtau la nk taip apa lagi..
ruangan minda neh xleyh nk ber pk dan kosong..
huhu..
mungkin setakat tuh je kot..hikhik~

p/s : hati kosong dan sunyi!~

till then,
dada~

No comments: