Saturday, November 20, 2010

seminggu..

hmmm...
apa yang patut aku coretkan..
tinggal seminggu lagi je sebelum sem 1 berakhir..
dan seminggu itu lah jugak minggu terakhir exam sem 1 aku..
yeah..perasaan bercampur baur..
suka gembira diiringi sedih duka..
lebih kurang 4 bulan aku ada kat sini..
nampak macam lama je masa tu..
tapi sebenarnya sekejap je..
hmmm...
time cuti ni la jugak adalah masa yang terbaek untuk aku lupakan
segala krisis yang berlaku sepanjang sem 1 ni..
huu~
harap2 nanti bila dah masuk sem 2 tak de dah bende2 macam ni berlaku lagi..
sebabnya aku dah penat!
penat sangat2 weyh!!
kadang2 terpikir kenapa lah bende2 macam ni selalu jadi kat aku..
sigh~
tak pe la, aku just anggap tu semua dugaan hidup yang terpaksa aku hadapi..
kann? hmm~

till then,
dada~

1 comment:

akubukangay said...

yeay, azam dah matang..heheh